Those lazy days

Innlegget er i samarbeid med Sheinside.com

For en avslappende dag. Jeg har sett på serier og pugget litt. Hva jeg har pugget til tror jeg ikke dere interesserer dere for, haha! Skal spare dere, for det er nokså snålt. Nå skal jeg se ferdig en episode til av Lost, så skal jeg rydde og vaske rommet. Det trengs! Føler meg alltid så “møkkete” etter jeg har ryddet rommet, så skal ta meg en lang dusj og pleiekveld når jeg er ferdig. Gleder meg til å legge meg i nytt sengetøy, haha. Det er så deilig og ha slike avslappende dager. Siden jeg har så masse fritid slipper jeg å stresse med alt mulig. Det er faktisk ingenting jeg savner med skolen jeg gikk på. Jeg er bare så lykkelig og glad for å slippe å være der mer!  

På slike late dager går jeg alltid i pysj eller joggebukse. Jeg har nylig fått en supergod joggebukse fra Sheinside.com. Dere kan finne den HER. 

Link

Basic topp fra Forever 21

10 kommentarer

Siste innlegg