Linser som passer vinteren

Innlegget er i samarbeid med PinkyParadise.com

Hei dere! Akkurat nå sitter jeg foran peisen, spiser sjokolade og blogger. Det er snø ute og akkurat nå er det fint med litt vinter. Jeg har gått litt lei fargen på linsene som jeg har brukt i noen måneder nå, så jeg har fått noen nye fra PinkyParadise.com. Denne gangen tenkte jeg skulle prøve en ny serie. Jeg pleier å bruke linser fra serien “Geo Angel” som dere finner HER. Jeg har prøvd ut alle fargene der flere ganger. Fornøyd har jeg vært hver gang! Denne gangen tenkte jeg skulle prøve noe nytt. Jeg gikk for “Geo Nudy” og alle linsene fra der kan du finne HER. Siden det er vinter syns jeg det passer med litt mørke farger. Jeg har i fargen grå og i størrelse 14.00 diameter. Jeg har ikke styrke. De kan også bli brukt i ett helt år!  

Nå har jeg prøvd linser fra de to merkene “Geo Angel” og “Geo Nudy”. Tenkte jeg skulle fortelle dere forskjellen som jeg merker på dem. Begge linsene kan du velge i to forskjellige størrelser. Supersize eller vanlig. Viss det er supersize er diameteren 14.8mm og “vanlig” størrelse er 14.0mm. Linsene jeg har på meg på bildene under her er vanlige. Jeg har på meg noen supersize (Geo Angel) HER. Jeg syns også at linser fra Geo Angel er mer “skarpe”. Linsene fra Geo Nudy blir på en måte mye bedre blendet til dine egne øyner. Jeg vet ikke om dere henger helt med, men jeg er elendig til å forklare! Haha. Jeg syns også linser fra Geo Nudy var mer behagelig å ha på. Jeg kommer garantert til å klikke hjem flere linser fra den serien! ♥ 


6 kommentarer

Siste innlegg