Light blue jeans

Innlegget er i samarbeid med Choies.com 

I desember var jeg på en fest hvor jeg lånte noen klær av en kamerat. Endte opp med noen bukser som var perfekte! Jeg elsker boyfriend jeans. Syns det er så kult! De buksene jeg lånte var akkurat slike jeg har lett, lett og lett etter, men som jeg aldri har funnet. Synd de var kjøpt på 90-tallet. Jeg bodde i den buksa i flere dager etterpå, haha! Dette var i den lille perioden hvor jeg hadde bloggpause, så har desverre ingen bilder av den. 

Jeg måtte sjekke utvalget Choies.com har av bukser i håp om å finne en lignende en. Det fant jeg desverre ikke, men det var en annen som falt i smak! Denne buksa syns jeg var veldig fin, men ble liiitt skuffet når jeg tok den på meg. Jeg hadde håpet den var like oversized som på bildet, men det var den ikke. Det får jeg bare leve med. Skylder på de små kinastørrelsene, hihi (og tynne modeller). Men det går nok bra!:-)

Bukse: HER


10 kommentarer

Siste innlegg