Hvem vil være vår venn?

Melkesjokolade. Favoritten min. Jeg er en person som ha sjokolade hver dag. Jeg tenkte at nyttårforsettet mitt skulle være og ikke spise sjokolade. Eller iallefall en mindre dose enn jeg gjør. Sjokolade gjør meg så lykkelig, så det kommer ikke til å skje! Som dere ser på bildene under har jeg og Anh nok sjokolade en god stund fremover. Det er det ikke spørsmål om en gang! Hihi. Gjett om vi var verdens lykkeligste mennesker når vi fant en pose fult med sjokolade. Ja, nå kan dere lure ;);)
 

Hvem vil være vår venn? Dere får gratis sjokolade! HHAAAHA

HALLELUJAAAA!

Jeg sov i hele går og i hele natt. I dag var jeg frisk og opplagt på jobb, og det er så herlig! Hadde en fin dag på jobb i dag, og glade kunder er så gode! Forresten så må jeg si at Anh er verdens flinkeste person til å lage sushi. Hun kaster nok litt magisk tryllestøv på det, fordi det hun lager er SÅ mye bedre enn alt du får kjøpt andre steder. Kjøpte meg sushi til frokost i Oslo i går, og den var langt i fra så god som Anh sin (men det var OK god da). Aebykier som er fast kunde hos noen sushi-sjapper i Oslo er også enig med meg. Dere burde ta dere en tur innom Geisha i Fredrikstad å kjøpe sushi av Anh, hihi!

7 kommentarer
    1. Jeg må bare si deg at wow, for en blogg! 🙂 Fant den helt tilfeldig nå, og vet hva jeg skal gjøre videre nå. Bla litt gjennom bloggen din, for dette førsteinntrykket er virkelig kanonbra! Stå på med bloggingen, og du kan være sikker på at jeg kommer til å titte innom senere også!! 🙂

    2. Har nå bladd meg gjennom bloggen din helt ned til nyttår 2012. Fasinert! Skjønner godt at du er på topplisten!
      og jeg som trodde jeg var noen lunde pen (men sammenlignet med deg! ikke sjanse. du er nydelig)… jaja. Kommer til å følge bloggen din! Du er virkelig inspirasjon=D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg