Before I die…

Hei dere! Klokken er syv på morningen og jeg skal snart dra hjem til Gudbrandsdalen. Jeg har under en time på å pakke, dusje, spise og blogge. Alt går så tregt når jeg kun har fått tre timer søvn! Skulle gjerne vært her lengre, men jeg har jobb i morgen. Det gjør ingenting. Jeg skal til Tyskland i slutten av måneden, da kan jeg like så godt ta turen hit også! Bra det ikke blir alt for lenge til. Forresten jeg fikk skikkelig lyst på sushi, så er det noen som vet hvor nærmeste sushi sjappe ved Oslo S er? 

Jeg gikk forbi noe jeg syns var skikkelig kult i gågata her i Sarpsborg. Det var en diger tavle hvor folk har skrevet hva de vil gjøre før de dør! Selv har jeg en slik liste, to faktisk! En som er litt surrealistisk og en som jeg ikke har delt med noen. Jeg elsker å høre hva folk vil gjøre før de dør. Det syns jeg er så spennende. Noe jeg jeg blir skikkelig skuffa over når jeg spør noen om hva de vil gjøre før de dør er å høre svaret “Jeg vet ikke”. HALLO?!!

4 kommentarer

Siste innlegg