Family

Hei! Det er tredje juledag i dag og jeg var (nesten) stolt av meg selv som klarte å stå opp klokken ett! Ja, det er tidlig for meg. Haha. Jeg er et nattmenneske. Fikk besøk med en gang jeg hadde dratt meg opp av sengen. Like etter besøket mitt hadde dratt hivde jeg i meg syv brødskiver og sov helt til halv seks på ettermiddagen. Jeg får alltid sjokk når jeg ser på klokken! Jeg dro senere til Aebykier hvor jeg nå sitter “bloggende”. Når jeg kom inn døren var det en seks-åring som tok seg stor fart og hoppet rett på meg. Verdens beste og største bjørneklem får jeg hver gang jeg ser denne nydelige skapningen. Rosita er så god ♥

De to søteste skapningene jeg vet om her i verden. Leo og Rosita. 

Rosita: Hvorfor stirrer du på meg?
Meg: Du er da bare helt nydelig!!!

Seeeelfie!

Store gleder for både store og små. Det å leke seg med et helikopter er egentlig veldig gøy. Haha!

Ansiktet mitt lyser alltid opp når jeg får gaver. Da blir jeg så glad! Jeg elsker pakker, hihi. 

Se så fin! Tusen, tusen, tusen takk. Jeg er så takknemlig!

Gleder meg! Hun glemte datoen da. Hehe, den store dansen blir fremført nyttårskvelden. Dette skal filmes!

Vi har også hatt det kjempe gøy med å spille Wii. Jeg blir nesten flau når Rosita på seks år er mye flinkere enn meg. Jeg ble sittende og hyle når vi spilte Mario. Det var et sted jeg døde hele tiden. Rosita lo som bare det av meg, så jeg lot hun vise meg hvordan jeg skulle gjøre det. Vell… det var piece of cake for hun. Haha! 

Gutten min.

Jeg og Rosita koste oss så masse med å se Beverly Hills Chihuahua 3. Det er ikke akkurat slike filmer jeg ser på, men med Rosita liggende i armkroken min var det bare så koselig! Hun er nydelig. Masse god mat har vi også spist. Elsker julen!

4 kommentarer

Siste innlegg