Billig nettbutikk – Persunmall.com

Innlegget er i samarbeid med Persunmall.com

Hei dere! Jeg skal snart sette meg ned å svare på mange av spørsmålene dere har sendt inn. Satster på at innlegget med svarene kommer ut 22-23 i kveld.

Jeg vet ikke om dere har lagt merke til det, men jeg har en ny banner i sidemenyen. Jeg har gått inn i et samarbeid med Persunmall.com. Noen plagg der var bare helt sykt billige! Gleder meg til å klikke hjem noen godbiter fra der. Har allerede fylt opp handlekurven med alt på bildet som dere ser under her. Haha! Tror (desverre) jeg må ta ut noe.. 

Øverst fra venstre: 1 HER  –  2 HER  –  3 HER  –  4 HER  –  5 HER  –  6 HER  –  7 HER  –  8 HER  –  9 HER  –  10 HER  –  11 HER  –  12 HER  –  13 HER  –  14 HER  –  15 HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg