Hverdagskos

Når jeg akkurat hadde kommet hjem fra intervjuet jeg hadde på mandag fikk jeg en melding. En melding fra de to bestekompisene mine, Torgeir og Stig. De lurte på om jeg ville bli med dem å trene. Njaa, var ikke helt i treningshumør, men jeg dukket opp uansett. Hadde heller aldri vært der, så var litt spent på hvordan det så ut. 

Tjaa.. ble ikke akkurat noe trening på oss da. Det var så lenge siden vi alle tre har vært samlet, så vi hadde masse å snakke om!

Dette kalte vi fødestolen. Haha.

Åååå SÅÅÅÅ blide!

Rumpetrening som er det neste på listen. Haha.

Stig.

Vi ble lei av å være i det lille treningsstudioet uten og faktisk røre en muskel. Vi dro til Kiwi rett før det stengte og kjøpte to Grandis-pizzaer, seks pack med cola og så klart rømmedressing! Deretter dro vi til meg for å se en skrekkfilm. Det kaller jeg hverdagskos! Ble en litt sen mandagskveld. Jeg la meg ikke før klokka var fem på morgen!

Pus vil også ha pizza! Vi så filmen The Ring. Den var drit dårlig. Liten nedtur…. eller ikke. Noen ganger er det litt gøy å se dårlige filmer fordi da kan man sitte å gjøre narr av filmen. Haha!

Min måte å rydde rommet når jeg spontant får besøk er å dytte alt under sengen. Fort og enkelt!

5 kommentarer

Siste innlegg