Bilder fra oppe i det blå

Jeg tror ikke jeg trenger å skrive det mer. Tror dere har skjønt tegninga. Joda, jeg sier det igjen –dette var den beste opplevelsen i livet mitt så langt! Ååh, jeg anbefaler alle (over 16) til å prøve tandemhopping! Pengene er verdt det, lover! Det var bare så sykt kult, rått og alt mulig! Folkene der var kjempe kule! Digget dem. Når døra på flyet åpnet seg og jeg så rett ned, så det ut som et digert bilde! Det var så surrealistisk. Akkurat som jeg skulle hoppe ned på et gigantisk bilde. Når vi skulle hoppe ut av flyet skulle jeg ha hodet bakover, men jeg tror ikke jeg gjorde det fordi jeg var så fascinert over hvor fint det var! Hahha. Åhh, folkens, det var en knall opplevelse. Neste som har med fallskjerm og gjøre som står på “ting-jeg-må-gjøre-før-jeg-dør” -listen min er å hoppe i fallskjerm i undertøy! Forhåpentligvis hopper jeg alene da…. haha. Jeg kommer mest sannsynlig til å melde meg på AFF kurs. Det skal jeg skrive mer om senere, men her har dere masse bilder fra oppe i det  blå! Bildene er tatt av Johan Bryhni! 

Ser ikke ut som jeg har hodet bakover nei…

Her var det ikke lett å se bra ut på bilder nei. Bra jeg droppet å ha på meg extensions og vipper. Det hadde bare vært i veien, haha.


SE SÅ VAKKERT!!

9 kommentarer

Siste innlegg