Pencil dress in floral

Innlegget er i samarbeid med Choies.com

Link til kjolen HER.

Ja i dag er det da 1. desember! På tide å åpne første luken i adventskalenderen…. til de som har en kalender. Jeg har ikke kalender fordi mine foreldre syns jeg er blitt for gammel. Mitt svar er: MAN BLIR ALDRI FOR GAMMEL! Merk mine ord: aldri. Aebykier har også samme problem, så vi syns synd på hverandre. Hun kommer hjem om 10 dager, så vi har bestemt at vi skal lage pakkekalender til hverandre! Vi har aldri hatt pakkekalender, så for oss blir det veldig gøy! Ok, jeg har 10 dager på å lage en pakkekalender. Dette blir gøy!
Jeg har også fått en ny pakke fra Choies.com. Denne fine kjolen kan dere finner HER. Minner igjen på at det er gratis frakt over hele verden (med mindre du velger ekspresslevering).

13 kommentarer

Siste innlegg