Tandemhopping

WOW dere. I dag har jeg hatt den BESTE opplevelsen i hele mitt liv så langt! Fallskjermhoppingen gikk kjempe bra! Dette er noe jeg lenge har hatt lyst til å gjøre, nå har jeg endelig gjort det! Men….. nå vil jeg gjøre det igjen! Det var så sykt. Jeg vet ikke hvordan jeg skal få dette ned fordi dette MÅ du oppleve selv. Ord kan ikke beskrive følelsen. Jeg gruet meg ikke i det hele tatt. Jeg gledet meg bare og smilte fra øre til øre hele tiden. Smilende idiot så jeg sikkert ut som, haha! Jeg hadde verdens beste følelse når jeg hoppet ut av flyet. En følelse jeg aldri har hatt før, men det var en HÆRLIG følelse. Likevell hadde jeg litt problemer i starten med å få meg selv ut av flyet på grunn av vinden dro meg inn igjen! Jeg har alt på video! Husker jeg så en film eller serie hvor noen gikk på flyet og deretter hadde slåsskamp. Nå kan jeg bekrefte selv at det er helt umulig. Det sier nok seg selv også, hah. FOLKENS DETTE VAR HELT SYKT OG FANTASTISK. Dere får se mine bilder først som ikke er så interessant å se på. I morgen poster jeg selve bildene som ble tatt i lufta! Videoen kommer snart den også.

Her er den bitte lille flyplassen på Hamar jeg ikke visste eksisterte!    

Plutselig fikk jeg litt ekstra publikum. Familien min fra Lillehammer tok seg turen hit for se meg hoppe. Det var virkelig koselig! Takk til onkelen min, Morten som har knipset så og si alle bildene i dette innlegget!

Meg og Morten.

Turistbilde. Hahah. Fine minner! Dette er helt klart en dag jeg aldri kommer til å glemme!

Banan onepiece. 

Før vi gikk inn i flyet hadde vi et lite kurs på rundt 20 min. Da gikk vi igjennom alt. Utrolig nok så klarte jeg å huske alt. Jeg hadde vel egentlig ikke noe valg. Ville helst ikke skade meg selv eller følge mitt. Han dere ser på disse bildene var han jeg hoppet sammen med. Han var virkelig grei og kjekk! ;);)

Når vi skulle hoppe ut av flyet skulle jeg ligge i en såkalt “bananstilling”. Passet bra til drakten min, haha. Jeg skulle ha hodet bakover, hendene i kors og beina mine lengst mulig mot rumpa hans. HAHA! Når jeg ser på bilder i ettertid ligger jeg mest i en S-form. Haha!  

Jeg og onkelen min, Morten fant dette veldig interessant! Vi vil gjerne melde oss på dette kurset. Da venter vi så klart til neste år, helst nærme sommeren. Nå har jeg hoppet tandem, men jeg har veldig lyst til å hoppe alene også. Jeg snakket med folkene der, og de sa det var mye morsommere å hoppe alene. Da ble jeg bare enda mer engasjert! Rune støtter meg fullt om jeg vil dette. Det er bare et økonomisk spørsmål som gjenstår.. Jeg quoter det Rune sa “Om man virkelig vil og er engasjert koster det ingenting!”.  

Meg og Johan som var kameramannen. Virkelig en grei fyr som virket helt rå! Misunner jobben hans, en kombinasjon av foto og fallskjermhopping! Hvor kult er ikke det?!

Når vi var på tur inn i flyet var jeg så glad at jeg hadde lyst til å løpe rundt å rope “JEG SKAL HOPPE I FALLSKJERM!!!” til hele verden. Smilte som bare det hele veien opp til vi var 10 000 fot over bakken! Herlighet tror jeg aldri har vært så glad før! 

Henrik.

Mina.

Såååå… var det take-off!

Ser dere oss? Den lille prikken på himmelen. Hihi.

Noen bilder som ble tatt med kameraet mitt når vi nesten hadde landet. Drakten min matcher fallskjermen. Haha!

Det som var mest gøy med hele greia var å hoppe i fritt fall fra flyet! Det var så gøy når man snurret rundt og rundt i fallskjermen, fordi det gikk veldig fort! Hele greia var så knall bra!

Vi hadde veldig bra landing! Heldigvis!

Ble møtt av en herlig gjeng når jeg kom ned og Leo kom løpende mot meg. Dette var så rått!

7 kommentarer

Siste innlegg