07:37

Akkurat nå hiver jeg inn tre brødskiver med den gode svenskeosten. Baggen er ferdigpakket med masse varme klær. Macen er fulladet og jeg har med Titanic filmen og noen av Harry Potter filmene som jeg skal se på turen. Leo blir også med, så jeg skal snart ut på en liten gåtur. Det er ekstremt sjeldent jeg blogger så tidlig som dette! Klokken er halv 8 på en lørdagsmorgen! Jeg pleier å være ekstremt morgengretten, men nå har jeg masse MASSE energi! IIIIIH, dette blir en super dag. 
Det at jeg bestilte fallskjermhopping (tandem) var vedig spontant! Klokken var over midnatt en gang og jeg stusset på hva jeg skulle blogge om neste dag. Jeg spurte stefaren, min Rune om råd (HAHA). Slik gikk samtalen:
Meg: Hva skal jeg blogge om?
Rune: Blogg om noe ekstremt..
 
Meg: Som hva da?
Rune: Fallskjermhopping eller noe sånt..
Meg: Mener du det?!!??!
…….. BESTILT 

Ha en fin dag alle lesere! Det skal jeg!! ♥

5 kommentarer

Siste innlegg