På tide å komme i bedre form

Hei dere. For en liten stund siden begynte jeg å trene igjen. Jeg har ingen anelse om hvorfor. Jeg har ingen anelse om hva jeg gjør og syns det hele er kjedelig. Jeg har så masse tid, så det føles godt å gjøre noe fornuftig. Uansett blir jeg flau av å være i så dårlig form som jeg er nå! Jeg har ingen mål med treningen min. Det eneste som ønskes er å komme i bedre form. Forrige gang jeg prøvde dette sunne treningslivet ga jeg opp fordi det var så kjedelig (og dyrt). Klarte heller ikke å fullføre målene mine. Derfor setter jeg ingen mål.   
Jeg har ingen anelse om hvorfor, men jeg syns det er så kleint å møte folk man kjenner på et treningssenter! Føler meg ikke komfertabel i det hele tatt om jeg skal trene når noen jeg kjenner er i rommet. Treningssenteret vi har her i bygda er heller ikke noe stort. Derfor trener jeg på den tiden av døgnet hvor det er veldig lite folk der. Haha, ekstremt folkestygg. Neida, jeg liker å møte gamle kjenninger, men bare ikke på et treningssenter! 

Jeg har også handlet inn masse god frukt! Det er så godt. Jeg har laget en deal med meg selv: jeg skal ikke spise pizza to ganger om dagen. Jeg skal kun spise pizza 2 (max 3!!) ganger i måneden. Ughh, den blir hard. På butikken møtte jeg en gammel kjenning av meg som jeg ikke har snakket ordentlig med på noen år. Det var jo bare så koselig og som vi lo! Haha. 

5 kommentarer
    1. Haha, skjønner akkurat hva du mener! Jeg synes derimot ikke at det er kjedelig å trene om jeg klarer å holde fokus, men jeg føler meg litt dum når det kommer inn folk jeg vet av på treningsstudioet. Ha en fin kveld videre <3

    2. det er deilig å trene! men ville absolutt anbefale deg å sette deg mål! ikke store mål, bare noen små – og det er du allerede begynt med angående pizza f.eks! Og prøv å finn ut hva du vil oppnå, er det over-all form eller er det bedre kondisjon eller er det å bli sterkere! Om det er begge deler så kan du jo søke opp basisøvelser som kan være fine for deg å lære – da blir programmet du lager deg å gå automatisk etter noen uker! 😀 Og intervalltrening er veldig fin trening for kondisjon!:-D jeg har sotte meg småe mål fra uke til uke – det hjalp skikkelig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg