Beste julegaven: fallskjermhopping!

Folkens?! JEG SKAL HOPPE I FALLSKJERM!! Noe så sykt…. GØY!! Jeg har hoppet rundt og skreket fordi jeg gleder meg så! Jeg elsker spenning, høyder og fart! Jeg skal hoppe fra et fly som er ca 10 000 fot over bakken! Dette er så rått! Herlighet, jeg kan ikke vente. Dette kommer til å være den beste opplevelsen i livet mitt! Jeg skal hoppe allerede på lørdag og det skjer på Hamar flyplass. Er jeg den eneste som ikke visste det var flyplass på Hamar? Haha. Dette er den BESTE, BESTE, BESTE julegaven jeg har fått! Tandemhopping! Det er så dyrt at jeg må bli med å betale selv også, men det gjør ingenting! Jeg skal så klart få dette dokumentert så jeg har bestilt at det er en ekstra person som er med å filmer det hele. Akkurat som på videoen under her. Det koster litt over 1000 kr ekstra, men det får bare koste. Dette er jo en gang i livet opplevelse! Det er jo så klart mulighet for å gjøre det flere ganger, men med tanke på prisen kommer ikke det til å skje hos meg. Er dere interesserte etter prisen kan dere google å finne det ut. Føler ikke for å dele hele summen på bloggen. Dette blir så RÅTT!      

Nå kan jeg snart stryke fallskjermhopping fra den surrealistiske listen min! ♥

8 kommentarer

Siste innlegg