Reklameplakat

Psykisk helse her i komunen min lurte på om jeg ville være så snill å lage en reklameplakat til dem. Jeg har jo skaffet meg photoshop på macen min, så det var ikke noe problem! Etter jeg sluttet på skolen trodde jeg aldri jeg skulle lage en plakat igjen. Jeg liker å lage plakater så lenge jeg har en idé, så dette “prosjektet” var virkelig gøy! Spesielt når det er et juletema. Jeg elsker julen og liker å lage ting som er julerelatert, hehe! Ble nervøs når jeg skulle vise frem plakaten til dem tidligere i dag. Tenk om de ikke likte den, hva skulle jeg svare da? Heldigvis fikk jeg en veldig positiv reaksjon og tilbakemelding! Alt var visst perfekt, og ingenting skulle endres. Da ble jeg virkelig glad og smilte masse. Var virkelig fint å høre! 

Husker dere at jeg skrev om det frivillige arbeidet jeg var med på? Dere kan lese innlegget HER. Vel, i dag måtte jeg ta turen tilbake! Masse koselige fjes som tok meg godt i mot. Jeg brukte halve tiden min til å gjøre ferdig plakaten. Men jeg fikk snakket med de koselige folkene der. Vi spiste blomkålsuppe og rundstykke og koset oss skikkelig. Det er favorittsuppa mi! Jeg har blitt invitert med på tur til Sverige, Charlottenberg til søndag med overnatting. Jeg har takket ja, så det blir harrytur til Sverige på meg fra søndag til mandag! Gleder meg masse.

Elsker dette sitatet som henger på døren!

Denne damen her er så snill! Virkelig koselig å snakke med henne:)

På hobbyrommet har de kjempe masse ting man kan lage masse kreative ting ut av. Så langt har jeg kun holdt meg til å flette macrame. Hehe. Folkene som er her lager så masse fint som jeg vil kalle kunstverk!

Disse lysene er så fine. Det er tanten til venninna mi som har laget dem. Ønsker meg såå disse. De lager en så varm følelse/ harmoni syns jeg. De er faktisk til salgs også (100/ 125 kr)

Vakre Svanhild lager disse fine lysene jeg beundrer så. Hun skriver faktisk en blogg hun også ♥ 

Jeg har sett på flere lys og ting hun har laget. Alt som blir laget her inspirer meg virkelig! Masse kreativitet og jeg blir så imponert!

6 kommentarer
    1. Utrolig flott innlegg. dette er superviktig tema. Er så mange som sliter som blir stigmatisert. Ofte står de også uten tilbud ikkje sant.
      Flott plakat, flott tiltak og gratulerer med invitasjon til Sweden 🙂
      Kan du være snill å sjekke ut innlegget mitt om Kina, kinesiske jenter og levende nøkkelringer og signere mot? Please

    2. Hei <3
      Tusen takk for den vakre plakaten du laget for oss, den ble bare så knallbra!! - skikkelig proff arbeid.
      Nå gleder jeg meg enda mere til å arrangere julekveld for de som ikke har noen å feire sammen med.
      I kveld har jeg faktisk ordnet meg med en ny blogg etter inspirasjon fra deg <3, men det har bare blitt et bilde enda :). Jeg må få hjelp av deg.....
      Jeg er forresten skikkelig imponert over bloggen din!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg