Sminkevideo

Det er både tre og to år siden jeg laget en sminkevideo nå. Mye har forandret seg siden da, så det var nok på tide med en ny en. Når jeg så tilbake på den videoen jeg laget for tre år siden gjorde jeg den største feilen som ligger på toppen av alle “makeup don’ts” -lister. Nemlig, foundation på leppene! Haha. Jaja, jeg var bare 13-14 år gammel! *Unnskyldninger*.

Etter at jeg fikk Mac har jeg mistet videoredigeringsprogrammet mitt som jeg var så glad i. Adobe Premiere CS6. Likte det programmet så utrolig godt! Tror jeg må skaffe meg det programmet på Macen min. Nå redigerte jeg for første gang i iMovie. Helt greit program, men jeg likte Premiere mye bedre. Der er det noen flere muligheter og manuelle instilinger som jeg liker å styre selv. Jeg skal ikke klage så lenge jeg har et program å redigere i:)

Trykk på hjulet og endre kvaliteten til 1080p for å se i HD.

11 kommentarer

Siste innlegg