Wrecking ball eller knusarball?

Lørdag i helgen som var møtte jeg kameratene mine Sivert og Simen. Jeg har blitt skikkelig b-menneske så jeg møtte dem ikke før 11 på kvelden. Vi dro og spiste på veikroen vi har i bygda (hvor jeg også har jobbet). Da ble det stor burger med både ost/ bacon, pomfrites og cola på meg! Det må være favoritten, åh nå ble jeg sulten! Et par timer senere dro vi til hytten hvor Simen overnattet i. Vi hadde så masse å snakke om. Vi bablet og bablet. Når klokken nærmet seg seks på morgen hadde Sivert sovnet. Jeg var helt tørr i munnen fordi jeg hadde bablet så mye. Jeg og Simen, spesielt jeg, holdt på å le oss ihjel av denne videoen! Vi var overtrøtte og alt (absolutt ALT) høres så mye mer corny og dumt ut på Norsk. Det gjelder iallefall dubbing. Jeg holdt på å knekke av latter når jeg så denne “Knusarball” videoen! Haha, noe så latterlig!   

9 kommentarer

Siste innlegg