Time for a change?

For to år siden var jeg desperat etter å få lyst hår, helst lysebrunt. Etter noen tusenlapper fikk jeg endelig (nesten) slik jeg ville ha det. Det tok meg 3 helblekinger + farging. Etter det orket jeg ikke ettervekst, så jeg farget det mørkt igjen. Da ble jeg veldig misfornøyd. Det ble brunt/ svart. Jeg lot håret hvile noen få måneder. På den tiden ble håret så slitt at det bokstavelig talt falt av store deler. Da måtte jeg klippe det. Da ble jeg iallefall missfornøyd. Håret mitt som gikk helt ned til rumpa ble skulderkort. Jeg skaffet meg extensions og striper i håret. 

Etter et halvt år ble håret mitt enda lysere. Sommer og sol kom. Etter et par måneder i et tropisk land ble håret mitt enda lysere enn det var. Nå i dag ser det slik ut som det gjør på bildene under. Jeg syns det er for lyst til meg. Derfor har jeg tenkt en skummel tanke…  

Dette bildet er fra juli 2012. Hårfargen på bildet er veldig nærme min naturlige farge. Jeg har tenkt tanken på å farge tilbake til min helt naturlige hårfarge og slippe å gjøre noe med det for alltid! Ikke mer hårstress og bortkasting av penger! Det blir kanskje litt kjedelig å ha den fargen livet ut, men for en lang periode! Haha. På alle bildene i dette innlegget har jeg på meg extensions som jeg har fått sponset av Luxushair.no. Uten extensions ser håret mitt så slitt og tynt ut, blæh! Jeg vurderer sterkt å farge håret tilbake til mørkt! Ganske så skummel tanke! Eller hva syns dere?

 

15 kommentarer

Siste innlegg