Tre filmer

Road Trip: Kjærlighet er å aldri trenge å si unnskyld for at du ved et uhell sendte sextapen du lagde med en annen dame til kjæresten din. Når Josh oppdager fadesen, tvinger han to av sine beste kamerater – og en ikke så altfor villig nerd – som helt tilfeldigvis er eier av en bil, på en ellevill “road trip”. Turen går fra Ithica, New York til Austin, Texas for å avverge at videotapen havner i hendene på hans kjæreste og slik redde deres livslange kjæresteforhold.

Min mening: Denne filmen fikk meg til å ville dra på road trip nå med en gang! Bare leve i nuet og gjøre masse crazy shit! Seann William Scott er en så morsom skuespiller. For meg heter han bare Stifler, haha! Jeg så filmen for mange år siden, men husket ikke mye av den. Jeg liker filmen og syns den var grei! Terningkast 4.

 

The Whisper: Max Truemont mangler penger. Han har en drapsdom bak seg og ingen muligheter for banklån, så det å kidnappe en 10-årig rikmannssønn høres ut som den perfekte utvei. Men på tilfluktsstedet dypt i Vermonts skoger brer mørket seg. Kidnapperne vender seg mot hverandre, og langsomt innser Max at gutten styrer dem som marionetter. Nå må Max finne inn til guttens demoniske hemmelighet, før den er for sent.

Min mening: Dette var en litt snål og merkelig film. Denne filmen kunne blitt mye bedre om noen fælt overnaturlige scener hadde blitt droppet. Spesielt slutten. Slutten var elendig. Hadde de funnet på en annerledes vri istedenfor noen unaturlige scener som gjorde historien dårlig, hadde filmen blitt mye bedre. Idén er bra, men kunne ønske de fremstilte den bedre med andre effekter. Terningkast 3.

 

Catfish The Movie: To filmskapere kommer over en story når den enes bror, Nev, blir kontaktet av en mystisk kunstnerfamilie på Facebook. Uskyldig chatting forvandles til intensiv nettromantikk når Nev og familiens eldste datter faller for hverandre. Men det som skjer videre kunne ingen ha forutsett.

Min mening: Jeg har sett nesten alle episodene av Catfish The Tv Show, men jeg har aldri sett filmen… før nå! Jeg liker serien, men jeg syns ikke filmen var like bra. Ut i fra serien, visste jeg hvordan dokumentarfilmen ville ende så det var ikke så spennende. Det er også veldig sjeldent jeg ser på dokumentarfilmer fordi jeg har aldri hatt sansen for det. Når jeg tar frem mobilen og sjekker facebook, twitter, instagram osv under en film er det et tegn på at jeg syns den er kjedelig. Det var nettopp det jeg gjorde. Terningkast 3.
 

4 kommentarer
    1. Har sett Catfish. Og det var lenge før jeg viste at det var et show med samme navn og tema. Så når man ser filmen uten å vite hvordan det ender, er det faktisk en bra dokumentar:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg