Få problemet løst med batterideksel når Iphonen er strømtom!

Innlegget er i samarbeid med Posytron.no

Jeg er så lei av å gå tom for strøm når jeg virkelig trenger mobilen mest. Det gjelder spesielt på buss/ togturer der stikkontakt ikke er tilgjengelig. Batteri på Iphone går tomt på bare en liten tid. Nå har jeg endelig løst det problemet! Jeg har fått et batterideksel fra Posytron.no som lader Iphonen helt opp fra 0% til 100%. Det er en helt genial oppfinnelse! Det fungerer slik at du lader batteridekselet (egen lader inkludert) på akkurat samme måte som når du lader iphonen din. Dette dekselet skal iallefall få bli med på min neste langtur! Dekselet jeg har fått er beregnet for oss med Iphone 5, men frykt ikke dere med Iphone 4. Det er egen modell for Iphone 4 som dere kan finne HER. 
 

Noen punkt som er litt kjekt å vite: 

♥ Batteridekselet er i et matchende iPhone 5 design.
♥ Sterk og solid konstruksjonsmateriale som beskytter din iPhone 5 mot riper.
♥ Lademetoder: iPhone 5 lader.
♥ Ladetid: 6 timer (mobil og deksel).
♥ Standby tid: Opptil 300 timer
♥ Internett: opptil 7 timer på 3G, musikk: Opptil 40 timer og video: Opptil 13 timer.

Denne lille knappen bak her trykker du på når iphonen nærmer seg 0% og da vil den lade telefonen din helt til 100% igjen!

Når du skal sette på batteridekselet er det en stor fordel å ta av øverste halvdel av dekselet først. Jeg hadde et lite blond moment hvor jeg ikke skjønte hvordan jeg skulle få dekselet til å sitte på siden det er så stivt. Trodde jeg hadde knekt dekselet når jeg så at den øverste halvdelen begynte å løsne seg. Haha! 

Posytron.no har fri frakt når du handler for over 500 kr. Leveringstiden er kun på 1-3 dager! Dette kan også være en julegave til noen med Iphone? Du finne batterideksel for Iphone 4 HER.

10 kommentarer

Siste innlegg