Årstiden med de fineste fargene

Serien jeg har begynt å følge med på er så SYKT spennende. Jeg har nesten ikke fått søvn fordi jeg har vært så opptatt med å sitte forran TVn. Jeg har sett en hel sesong på ett døgn! Herlighet. Det virker ikke som at det er lenge siden jeg så på klokken. Da var klokken ett på dagen, nå er det blutselig halv ni på kvelden! Ææ! Gleder meg til å anbefale denne geniale serien når jeg er ferdig med å se den. 

Det er noen bilder jeg tenkte å vise dere som jeg tok for kun noen uker siden. Det var så fint! Nå er det bare grått og kjedelig frem til snøen kommer og legger seg. Store deler av det fine området mitt jeg pleier å ta bilder har blitt ødelagt med gravemaskiner nå. Liker virkelig ikke når de prøver å fikse noe, men må ødelegge fin natur. Jaja, det som må fikses, må fikses! 🙂 

21 kommentarer

Siste innlegg