Søndagsmorgen

Hei og god søndagsmorgen! Jeg la meg ikke før klokken 7 i dag tidlig! Etter 163 dager har endelig internetten kommet tilbake etter flommen som ødela så mye i vår. Lykke! Jeg har hatt kjempe masse å ta igjen når det kommer til serier. Hele natten gikk til å se serier. Jeg så blant annet den nyeste episoden av Pretty Little Liars! Jeg blir så irritert over at nå må vi PLL-fans vente helt til februar til neste episode! Nå som det er så sykt spennende. Ellers har jeg sett de nyeste episodene av ANTM sesong 20. Den siste episoden fikk meg til å felle noen tårer. Ingen overraskelse at jeg snart er ferdig med alle Ghost Whisperer sesongene igjen. Tror dette er niende eller tiende gangen jeg ser hele GW-serien (#1 FAN!!). Snart skal jeg begynne å se The Lying Game igjen også. Det er forresten samme produsentene fra PLL.

Når jeg brått våknet i sta hadde jeg et ubesvart anrop fra venninna mi, Borghild. Hun har vært i USA rundt et halvt år nå. Hun skulle studere hele året der, men hun bestemte seg for å dra hjem. Vi skal finne på noe senere i dag, og det gleder jeg meg til! Blir kjempe kos å se henne igjen! Gleder meg til å høre hvordan hun har hatt det ♥

Nå er jeg skrubbsulten, så nå skal dagens viktigste måltid nytes!

Skjønne Leo!

I samarbeid med Choies.com har jeg nettopp klikket hjem tre godbiter. Gleder meg til å få dem. Skjørt 1 HER, skjørt 2 HER og kjole HER.

 

13 kommentarer

Siste innlegg