Noe kult fra Superkul.no

Hei! Lørdag skal jeg på en halloweenfest og jeg måtte spontant bestille meg noe jeg kan bruke som kostyme. Jeg og kameraten min hadde tenkt ut noe genialt. Vi ville være sumobrytere! Hvor fett hadde ikke det vært? To gigantiske klumper dansende på en fest. Kostymet kostet 600 og selve frakten 49 kr. Men…. det er alltid et men. Det ble en ekstra avgift -momsen. Den kom faktisk på 250 kr, så da droppet i vi det hele.

Jeg måtte bestille meg noe spontant som var billig. Fikk noen problemer ved betalingen. Jeg trodde jeg hadde betalt, men tydeligvis hadde jeg ikke det. Merket det ikke før dagen etter, så fikk småpanikk fordi jeg trodde jeg ikke skulle få pakken i posten før lørdag. Tok en telefon og fikk ordnet så pakken ble sendt samme dag. Bra kundeservice! Leveringsiden for meg var kun på 1 dag!

Det ble ikke sumobryter dette år. Det ble heller noe enkelt og billig. Leopard. Har en følelse av at mange kommer til å kle seg ut som det. Jaja, da blir jeg en av dem!;)

En gang for lenge siden hadde jeg noen veldig (fine) blå linser. Anh tipset meg om at Superkul hadde akkurat de samme linsene. Tenkte det hadde passet perfekt til kostymet mitt. Ble litt skuffet når jeg fikk dem, fordi det var langt i fra slik jeg hadde håpet på. Det var heller ikke de samme linsene, men det går nok bra! Det er ikke sirkellinser.

Slik ser linsene ut på:

 

Samme dag fikk jeg pakken min fra Nelly. Blir så lykkelig når jeg får flere ting samtidig i posten. For meg er det julekvelden! Haha.

Alt jeg bestilte. Dere kan se noen av kjolene i forrige innlegg!

Akkurat nå er Aebykier hjemme. Nå skal jeg ta meg en tur ned til henne. Har ikke sett henne siden høstferien! Vi skal se de nyeste episodene av Top Model og kose oss! Ha en fin kveld. Vi blogges!

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg