New in: mid season sale on Nelly

Hallo! Jeg fikk en stor pakke fra Nelly.com i dag! Jeg gikk litt bananas på salget de har nå. Før alle la ut “VIP kodene” sine, så klarte jeg å gjette meg frem til koden. Like greit, for størrelsen min blir alltid utsolgt først. Irriterende. I det siste har jeg følt at jeg har lagt på meg litt, så jeg bestilte en del av klærne en størrelse større enn jeg vanligvis bruker. Alt det jeg bestilte i en større str var utrolig nok for stort. Mamma ble lykkelig når hun så at det ikke passet. Det vil si at hun får dem, haha. Overrasker meg ikke om dere finner noen redigeringsfeil på bildene mine. Når jeg tar slike bilder står jeg inntil det hvite klesskapet som har noen striper på seg. Liker ikke stripene, så jeg prøver å redigere dem bort.

Ga kun 99 kr for disse! Kjøpte de i brune også, men da kostet de 89 kr!

Denne kjolen var ikke på salg, men jeg måtte ha den. Av alt jeg kjøpte, likte jeg denne best. Ga 299 kr for den.

Har alltid hatt lyst på en slik kjole. Husker ikke helt hva jeg ga for den. Ikke mer enn 200 iallefall 🙂

Denne kjolen er så FIIIIN! Meeeen….. den passer ikke. Nedtur. På bildet ser det kanskje ut som jeg har den på meg, men jeg bare holder den oppe. På grunn av brystpartiet mitt får jeg ikke lukket glidlåsen helt. Det er så irriterende og jeg har virkelig prøvd alt!! Er det noen som kunne tenke seg å kjøpe den? (Størrelse small).

Har du en favoritt?

12 kommentarer

Siste innlegg