Konkurranse: vinn catwoman kostyme

Konkurransen er i samarbeid med Alphageek.no

Hei! Jeg har et sexy catwoman kostyme jeg har fått fra Alphageek.no som jeg vil gi bort til en av dere! Det er snart halloween og mange av dere skal kanskje kle dere ut som noe. Nå kan dere være med i trekningen om å vinne dette kostymet her på bloggen min. Først må du følge disse punktene for å være med i trekningen:

♥ Legg igjen en kommentar i dette innlegget med navn og e-postadresse slik at jeg kan ta kontakt.
♥ Skriv om ditt beste halloweenminne i samme kommentar.

Pisken og skoene er ikke inkludert. Drakten er laget i et materiale med noe stretch og oppfattes som ganske stor i størrelsen. Denne drakten er i størrelse M som tilsvarer 38-40.

PS: Du har større sjangs til å vinne om du liker facebooksiden min HER. Konkurransen avsluttes om 3-4 dager.

18 kommentarer
    1. Jenny Klausen
      [email protected]
      Mitt beste halloweenmminne: Jeg var på ungdomshjem. Vi satt med kjøkkenvinduet og spiste kake. Vi fortalte hverandre skrekkhistorier og skremte hverandre. Hver lyd ble plutselig veldig skummel. Jeg ante fred og ingen fare! Helt uten advarsel startet de som satt på andre siden av bordet (de med ansiktet mot vinduet) og hyle. Vi ble jo også skremt, men skjønte ikke helt hva det var. Når vi fikk snudd oss rundt,så så vi at det var masse blod på ruta og noen som sto utenfor og brølte og bar seg! Alt dette var selvsagt en opptreden av de andre annsatte på ungdomshjemmet. Kjempemorsomt 😀

    2. Mitt beste halloween minne må nok være for ett år siden. En venninne som heter Therese hadde halloween fest hjemme hos seg, også utover kvelden så ble hun skikkelig dårlig og sovnet i badekaret. Så jeg og en som heter Victoria tenkte at masse folk ikke kunne være hjemme hos henne siden hun var så dårlig så dem endte opp med å dra, helt plutselig.
      Men jeg og victoria ble skikkelig irritert på henne fordi hun drakk mere enn hun tålte, så vi tenkte at vi skulle ta igjen. Så victoria la seg på rommet til Therese, også tok vi masse falskt blod, på veggene hennes, lot yter døra stå åpen tok litt falskt blod her og der. Så står jeg der med masse falskt blod i hendene mine og skriker for full hals sånn at Therese våkner å bare hopper opp, å det første hun ser er masse blod. Å jeg står der å gråter med masse blod i hendene og sier at en mann kom inn med en kniv å kuttet opp halsen til Victoria og at hun ligger på rommet ditt. Så therese løp inn på rommet hennes, og begynner å hylgråte og løper ut i gata å bare hyler, og er helt fra seg. Så mens hun står der og klikker så kommer Victoria til døra der jeg allerede står å ler av Therese. Å da Roper therese bare jeg skjønte at dere skulle tulle med meg, så jeg bare tulla tilbake med dere, så snur vi oss å der står typen hennes med maske og en kniv sånn at jeg og victoria tryner ned trappa, og bare får helt latter krampe helt til jeg ser på fingeren min som er helt most, så jeg endte opp på legevakta resten av kvelden med victoria, så viste det seg at alle de andre hadde vært med på å lure oss…. Så unødvendige. hahah

    3. Elisabeth Enge
      [email protected]
      Mitt beste halloween minne e nok fra ifjor når alle i vennejenten arrangerte en diger halloween fest! Alle hadde kledd seg ut med skikkerlige kostymer som var utrolig brae. Så spiste vi, danset og koset oss resten av kvelden! <3 utrolig koselig

    4. Mitt beste Halloween-minne må være fra da jeg og en hel andre venner gikk knask eller knep. Vi var alt for gamle for det, og det fikk vi også kommentarer for. Likevel brydde ingen seg, det var virkelig koselig å gå som en svær gjeng for å spørre etter godteri. Hahaha, ikke noe særlig spesielt.

    5. Vanja-Isabell Karlsen Aronsen
      [email protected]
      Mitt beste halloween minne er da jeg var litt mindre, så hadde venninna mi bursdag på halloween, hun er født på den datoen da men uansett så skulle vi drikke vodka etter alle guttene hadde dratt så la mora til bursdagsbarnet seg så vi stjelte vodka flasken hennes.
      Vi begynte med at alle skulle ta en shot vær, så en til plutselig etter ett par shoter så sto jeg å pimpet i meg flaska, å blei helt borte men jeg husker jeg lå over en bøtte å sa ” Ta tak i spyttet mitt ” haha, de fortalte meg også at de hadde dusjet meg og at jeg hadde spydd på gulvet og at jeg tørket det opp selv å gidde papiret til bursdagsbarnet å ei annnen venninne hadde tatt å sprunge til en annen nabo sin hage å lakt seg der.
      Men det morsomste med den kvelden var jo at bursdagsbarnet skulle bli drita men så var det hun som måtte være barnevakt xD hahah!

    6. [email protected]
      Mitt beste Halloween minne var fra mine yngre dager. Jeg var 13 og skulle gå “knask eller knep” med venninnen min. Vi startet veldig tidlig og gikk i flere timer. Butikkene var fortsatt åpne, så etter en skuffende samling av godteri fra nabohusene, gikk vi innom for å kjøpe oss litt ekstra. Vi kom til sjokolade avdelingen og på den tiden hadde Kiwi det sånn at hvis noe hadde gått ut på dato,- skulle du få det gratis. (Litt usikker om det er sånn enda). Flaks for oss så sjekket jeg tilfeldigvis på datoen på sjokoladeplaten og så at datoen hadde gått ut dagen før. Deretter sjekket vi gjennom alle sjokoladene og vi endte opp med 23 gratis sjokoladeplater. Det var så og si kostholdet mitt for de neste ukene

    7. Mina kristine Aarseth
      [email protected]
      Mit beste halloween minne var når eg fikset meg til kvekden. Eg skulle vere en pirat, på vei til der sjølve festen var. Klarte eg å rive opp sjorta, shortsen og skoene. Eg merket det ukke selv før eg var komt fram. etter at hele .eg vart opprivd, kunne festen ikke bli noe særli bra, men etter å ha blitt kåret til kveldens bestkledd, vart kvelden bare bedre og bedre. Eg har ikke feiret så mange halloween fester at jeg har så mye å se bort ifra. Gleder meg utroli mye til i år vertfall ♥

    8. [email protected]
      Har ikke noe spesifikt og har ikke feira Halloween skikkelig, men det beste må være da jeg var rundt 14 år på Halloweendagen! Rundt der jeg bor, så har alle folkene her samme fjernkontroll. Så meg og 2 andre gikk rundt og lusket på Halloween, og hver våres fjernkontroll. Det høres sikkert rart ut til nå, men så sneik oss rundt husene som hadde en “åpen” stue. Noen andre hus var mye vanskeligere, som blokker. Men de som hadde en hage, og stue i nederste etasje gikk helt fint! Vi sneik oss rundt hagen/huset, der vi sto ca ved vinduene ved stua. Det var et par som lå i sofaen og så på tv, og utifra så skrudde jeg volumet høyere og høyere, og det er mulig når du har samme fjernkontroll og er nærme nok! De ble jo sefølgelig helt hysteriske og skjønte ikke hvorfor volumet bare steg og steg! Vi gjorde sefølgelig med dette flere, haha! Morsomt! 🙂

    9. beste halloween minne er vanskelig, jeg er egentlig ganske i mot å innføre feiringen i Norge. sikkert for gammel, jeg forstår morroa med å kle seg ut, men dette hadde vi før både til fastelavan og romjula, det er noe med dette å gå å true til seg godteri jeg ikke liker.
      jeg kan finne mange fine måter til å kunne kle seg ut uten halloween da, desucon er et godt eksempel 🙂

    10. Det er vel noen år siden sist jeg gikk halloween, men det er noe jeg husker veldig godt! Vi gikk i en gruppe på fem og vi fem var kalt for rambegjengen siden vi alltid fant på noe tull i nabolaget. Vi gikk først rundt i nabolaget og så videre til det neste der vi gikk bort til et hus hvor en gammel mann bodde. Han var ikke så veldig sosial og var aldri i stedet til feiringer i nabolaget som vi hadde på den tiden. Men vi gikk bort til han uansett. Så vi ringte på og ingen kom. Vi gikk ned noen trappetrinn og var litt deppa siden han ikke var hjemme med godteri. Men så hørte vi en knirke lyd og snudde oss. Ytterdøren hadde åpnet seg og det var ikke noe lys i gangen som var på. Vi ble jo selvfølgelig redd og stå der å bare stirret inn i redsel. Men så kom den gamle mannen ur fra mørket og stå utenfor rett foran oss med en STOR bolle med godteri bare til oss som vi skulle dele mellom hverandre. Han var veldig hyggelig og beklaget for at han hadde skremt oss uten å mene det. 😀 Og når jeg kom hjem fortalte jeg alt som hadde skjedd til foreldrene mine og de sto der med store øyne som om de ikke kunne tro sine egne ører! Men han har gått bort nå og huset står forsatt der idag. 🙂 Takk for at jeg fikk dele dette med deg 😉

    11. Michelle Flygel
      [email protected]
      Mitt beste halloween minne var vel da jeg var i Filippinene. Søskenbarna mine visste ikke så mye om dette, derfor ville jeg feire denne dagen med skummel film og masse godteri. Familien min har ikke akkuratt så mye penger. Vi forsørger dem. Men iallefall.. Jeg tok dem med til butikken der vi kjøpte en god del godteri. Var egentlig mer enn nok, så vi inviterte vennene til søskenbarna mine. Det var en veldig koselig kveld, å se at søskenbarna mine hadde det veldig bra, og at dem hadde opplevd en ordetlig halloween for første gang. 🙂

    12. Åh, stilig kostyme, dette har jeg lyst på! Har likt facebooksiden din:) [email protected]
      Mitt beste halloweenminne? Har utrolig mange gode minner, men det beste må vel være fjorårets fest. Venninnen min og jeg kledde oss ut som romvesener, dekket i grønn maling fra topp til tå. Vi koste oss masse på fest, og endte kvelden på byen i Trondheim. Har aldri fått så mye oppmerksomhet eller blitt tatt så mange bilder av noen gang før, haha. I år, derimot, er jeg usikker på hvordan kostyme jeg skal ha, og dette hadde passet perfekt! Krysser fingrene 🙂

    13. Nå vil du ha et minne så skal jeg gi deg et minne.
      Selv om det er ganske eh trist?
      Var vel i rundt 5.klasse og vi gikk knask eller knep. Ante fred og ingen fare før plutselig vi ringte på hos feil person.
      Det var i eldre dame som hadde mistet alle rundt seg, og til og med mistet sin nærmeste på rundt den tiden.
      Ha kjeftet på oss og sa at vi i skulle leke med de døde, vi skulle ikke hedre slike ting på den måten.
      Så slang hun døren igjen.
      (men vi fortsatte like vel, for hurra gratis godteri!! :):) )

    14. Nå så jeg at de skulle være det beste minnet, men jeg orker ikke tenke. Det jeg husker best fra alle haloween sammenkomstene er jo definitivt den med hun damen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg