Just another problem

Hei! God morgen. Jeg har nettopp fått i meg en god frokost og tenkte å ta meg en liten tur ut med Leo. Her om dagen hadde jeg besøk av Ingrid og en kamerat. Vi spilte Buzz og spiste godt. Jeg knuste dem begge to flere ganger! Haha, men så har jeg den fordelen at jeg er eier av spillet. Jeg har også hatt det siden jeg gikk i 7.klasse. Haha.

Naturen er helt klart finest om høsten syns jeg! Spesielt når du bor på landet. Det er så fint utenfor huset vårt, og det er masse fine steder å ta bilder. Rett og slett helt vakkert!

Jeg har fått et (alvorlig) problem som kommer til å påvirke bloggen. To problemer faktisk. For det første har jeg ødelagt det ene kameraet mitt. Det er ikke helt ødelagt. Det tar fortsatt bilder, men det kreves litt ekstra arbeid fra meg som tar tid. Den skal jeg leve med. Hovedproblemet er at pcn min har tatt kvelden for godt. Mamma har iPad og stefaren min har denne lille minipcn som jeg blogger på nå. Den er helt forferdelig liten, treg og tastaturet er ekstremt lite! Det værste er at det ikke er noen redigeringsprogrammer på denne lille dingsen, så jeg må overleve på gratisprogrammer. Kjipt. Jeg har i flere år ønsket meg Mac, men det koster penger som jeg ikke har. Jeg skal begynne å jobbe, så det første blir å kjøpe ny pc, eller om jeg sparer opp til Mac når lønningen kommer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg