Nydelig vær i Frognerparken

Frognerparken syns jeg er den fineste plassen i Oslo! Det er så koselig der. I går var vi virkelig heldig med været når vi var der. Leo storkoste seg virkelig! Han sprang løs og fikk snuset på mange godlukter. Masse servelat spiste han også, haha. Ikke minst fikk han møtt mange mennesker og hunder. Han elsker all oppmerksomhet han får. Mange folk og asian-turister som lokket på han, haha! 

Han søte mannen her plukket opp Leo, sette han oppå trekkspillet sitt, og begynte å spille. Han skjønte ikke språket vårt, og vi skjønet ikke hans, men han fikk med seg at navnet til hunden var Leo!  

Mariam

Her mater vi endene! Når vi matet dem snakket vi om Anh, men det var i en annen sammenheng. Plutselig ringte hun meg.
Meg: Hei Anh! Vi mater endene og snakket nettopp om deg!
Anh: Er det fordi jeg heter Anh?! Hahhah
Hahhaha, da fikk vi alle latterkrampe! 

Aebykier kom etter hvert etter oss. Dette er første gangen Aebykier møtte Ingrid. Det var også første gangen Mariam møtte Ingrid 🙂

Ingrid og Aebykier

Selfies!

Vi møtte en annen Yorkshire Terrier som heter Teddy! Han var virkelig søt. Leo og Teddy kom godt overens som var gøy å se! Jeg ble overrasket over hvor stor han var, men det er nok bare Leo som er litt liten.

2 kommentarer
    1. Hallo!! Må bare si at bloggen din er til utrolig stor glede for meg. Jeg synes helt ærlig at du er en av de flinkeste i Blogg Norge. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konkurranse jeg nettopp ble med i! Kanskje du kan være snill å dele den på bloggen? 😀 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde. Uansett håper jeg du deltar selv og at du blogger kjempe masse fremover!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg