For en fin dag!

For en utrolig fin dag jeg har hatt i dag! Jeg har vært sammen med Ingrid, Mariam og Aebykier. Fint vær og fine mennesker gjør meg så glad! Mariam har jeg ikke sett siden starten på 2013 så det var ekstra gøy å se henne! Det første jeg gjorde var å skremme livet av henne på Oslo S, haha, men så fikk hun en stor bjørneklem! Jeg har masse bilder å dele med dere. Nå skal jeg se på alle bildene vi har tatt i dag og redigere litt. Enn så lenge har dere tre bilder fra Frognerparken i dag.

Meg og søskenbarnet mitt, Aebykier. Vi er så glade i hverandre! ♥♥♥…… (..det var ironisk)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg