En hatt med mange minner

Jeg ryddet litt i saker og ting her om dagen, og fant en hatt jeg ikke har brukt på 3 år! Jeg husker den så godt. Jeg brukte den neste hele tiden. Det var en periode jeg elsket hatter. Denne hvite hatten jeg kjøpte hos BikBok for år siden har jeg så mange minner med. Den har vært med på mange steder. Blant annet Danmark, X-faktor, Sverige og masse storbyer.  Jeg brukte denne hatten veldig ofte i ett år, men så ble jeg så lei den at jeg syns den var stygg. Men når jeg fant den igjen her om dagen, syns jeg den var fin! 

4 bilder fra min hatterpeiode for 3 år siden 🙂

3 kommentarer
    1. Du er herlig da..hadde lett snudd meg etter deg på gata, og med min flaks sikkert gått på en stolpe 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg