Grønne sirkellinser

Innlegget er i samarbeid med PinkyParadise.com

Jeg har fått noen nye sirkellinser fra PinkyParadise.com. Når det kommer til sirkellinser holder jeg meg alltid til “Angel-serien”. Jeg har hatt de fleste farger når det kommer til denne Angel-serien som jeg er veldig fornøyd med. Jeg har hatt lilla, blå, brun, grønn, grå… som jeg kommer på nå. Størrelsen på disse Angel-linsene er 14.8 diameter.  Jeg syns denne størrelsen passer best til meg. En annen grunn til at jeg holder meg til Angel-serien er fordi disse linsene kan man bruke opp til ett år. Da forventes det at man tar godt vare på dem, og behandler linsene bra. 

Om du skal kjøpe linser på PinkyParadise.com så kan du selv bestemme hvilken styrke du skal ha på linsene, eller linsen. Jeg har ikke noe behov for det, så jeg velger styrken 0.00. 

Når du kjøper disse linsene får du blant annet med en gratis søt linsebeholder som er formet som et eller annet dyr:-)

I dette innlegget oppfordrer jeg ingen til å starte med sirkellinser. Det er mitt valg å bruke disse linsene, og jeg er klar over at det kan bli slitasje på hornhinnen og litt mer. Jeg skrev et innlegg om det for 2 år siden som dere kan se HER.

8 kommentarer
    1. Hei Caro! Hvordan klarte du og ta bilde av linsene nårr de var i glasset? Jeg får de virkelig ikke till 😮

    2. Vicky: Haha, jeg har ikke akkurat noen konkret fasit på det. Du må bare holde opp linsene når de ligger i glasset, også må du bare ta bilde i froskeperspektiv 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg