finn gamle skatter

Det er så mye fint å finne overalt. Det er jo ekstra gøy når du finner noe fint og billig! Jeg og Ingrid var på Ting og Tøy som er en bruktbutikk, og de har noe fint og noe som er mindre fint. Man kan jo så klart kjøpe noe å vri om på det selv, altså et DIY-prosjekt! 

Jeg og Ingrid var ute og tok noen bilder her om dagen. Noe skolerelatert.

På skolen bruker vi Nikon kamera. Jeg kan nesten ikke tolerere dem! Personlig syns jeg Canon er hundre ganger bedre og mye mer oversiktlig. Nikon er så rotete syns jeg. To store konkurrenter, og det kommer nok til smak og behag.

Kjøper man noe her på Ting og Tøy kan man gå ut av døren med god samvittighet!

Ingrid kjøpte denne kjolen til 50 kr! Var den ikke bare utrolig søt?!

Kjolen til venstre falt ikke noe særlig i smak, men den var søt! 

Jeg har også hatt besøk av Ingrid og Hadi. Hadde ikke noe valg, de inviterte seg selv! Men det er jo så klart koselig det! Haha

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg