snart slutt på ferien

Det er fredag og allerede på mandag begynner skolen. Er dere klare for å sette dere på skolebenken igjen? Det er ikke jeg! Ferien har gått aaaaltfor fort. Jeg skjønner ikke hvor den har blitt av. Jeg gleder meg allerede til neste sommer! 

Her er noen bilder fra de siste dagene:

Jeg besøkte bestemoren min. Hun bor også her i Sarpsborg. Hun ble kjempe glad for å se Leo, og hun var så stolt over han (selv om det ikke er hennes hund, haha). Før jeg visste ordet av det hadde hun dratt til søsteren sin med Leo for å vise han frem. Haha, hun er så søt. Leo har også fått en pose med hundeleker fra henne!

Det er umulig å få Mimi til å smile på bilder! 

Anh dro til Sverige for å se disse Olsen-tvillingene, men jeg kunne ikke bli med på grunn av Leo. Jeg tenkte heller ikke på å ta med hundepasset hans. Snill som Anh er kjøpte hun både ting til meg og Leo der. Hun kom også hjem med en pose surt godteri til oss, hihi!

Hva Anh driver meg her, har jeg ingen anelse om. Men dette er hennes måte å leke med Leo på. Haha.

Jeg kan ikke forklare hva jeg har på meg i dette bildet. Hadde jeg gått ut døren hadde jeg blitt angrepet av motepolitiet. Det er jeg sikker på!

Fredrikstad, hvor det er masse bilær og båtær som tutær og bråkær. Hhhhaha.

Jeg og Leo besøkte Anh på Geisha. Sushi-sjappe der hun jobber.

Mesterkokken! Hun lagde også sushi til meg.

Sjefen.

Slapp av. Dette er helt normalt for Anh. Haha!

Her er vi på en liten handletur for å kjøpe kjeks og melk. 

Jeg og Anh er alltid slik som må ha noe å spise mens vi ser film. Det meste går i kjeks og melk!

Hver gang vi skal inn i butikken setter vi Leo i handlevognen. Er han ikke søt?

Til slutt har jeg et spørmsål:

3 kommentarer
    1. Haha, jeg er veldig klar for skolen! Trenger noe å gjøre, og jeg har alt for mye fritid i ferier. 🙁
      Jeg gikk medier og kommunikasjon vg1 som deg, men skal heldigvis ikke gå vg2, siden det ikke var noe for meg.. Hadde nok også ikke vært klar for skolen, om jeg skulle gå mk2, haha!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg