svar på spørsmålsrunde – del 2

Hvor gammel var du da du begynte å drikke? Jeg var vel 14-15 år. Alderen der de fleste begynner å røre alkoholen. Det er veldig sjeldent jeg drikker som er helt greit 🙂

Du har jo ekstremt mye klær.. hvor i all verden får du alle pengene fra? (Du har jo aldri snakket om at du har noen jobb eller noe) Jeg har nok en del, haha. Jo, jeg har skrevet at jeg hadde en jobb. I hele fjor sommer jobbet jeg mye og tjente litt penger. Alle de pengene gikk til klær og sko, hehe. Ellers er litt av det sponset. 

Du er fantastisk pen! Har du noen gang fått tilbud om modelljobb? Tusen takk, så koselig av deg! Det var en genser jeg reklamerte for. Fikk stjerneplassen på baksiden av bladet rett ved siden av strekkoden! Woho! Hahhah det er flere år siden. 

Hva var favoritt butikkene dine i Filippinene? Favorittbutikken min var Forever 21 hvor nesten alle pengene mine gikk til. Det var så mye fint der! Viss du er i Davao finner du Forever 21 på kjøpesenteret SM Lanang.

Bildet til høyre har jeg på meg noen av godbitene som ligger i de gule posene til venstre! 

Kan du vise bilde av hvordan huset deres i Filippinene så ut innvendig? Lenge til du skal til Filippinene igjen? Hadde jeg fått det spørsmålet når jeg var i Filippinene skulle jeg gjerne knipset litt bilder til dere. Men det blir litt vanskelig nå. Jeg trooor jeg skal dit neste år. Det blir nok sikkert i sommerferien da også, siden det er så og si min eneste mulighet (pga skole).

Snakker ikke moren din Filippinsk i Norge når hun er med filippinske venner/familie? Jo, hun snakker Filippinsk når hun er med noen som snakker språket. Hun snakker Filippinsk (visaya og tagalog), engelsk og Norsk.

Mamma


Snakker du bare engelsk når du er i Filippinene? Ja, siden jeg ikke kan Filippinsk. Har jeg flaks møter jeg noen som snakker Norsk. Jeg husker det var en kveld jeg satt i baren. Det kom en Filippinsk gutt bort til meg. Så klart snakket jeg engelsk til han, men han snakket Norsk til meg rett etter jeg sa jeg var fra Norge. Det var kjempe gøy! Han bodde i Stavangerrrr. 

Hva trener du når du trener? Jeg trener ikke lengre. Eneste blir når jeg er ute og går tur med Leo. Haha.

En gammel video fra da jeg og Tass gikk tur. Åh, som jeg savner Tass ♥

Hvor har du lært deg å sminke deg sånn du gjør? Jeg fikk inspirasjon fra tv/ film/ blogg, også søkte jeg rundt på youtube om hvordan man gjorde det.

Når du møtte Enzo var det litt kleint eller gikk det greit? Det gikk kjempe greit! Vi var begge så glade for å se hverandre!

Hvor var Leo? Mens jeg var i Filippinene, var Leo hjemme. Da var det stefaren min, Rune som passet Leo, katten og mine to marsvin.

Leo

Pus. Katten min har mange navn, men jeg kaller den Pus. Bestemor kaller den Mons, hehe.

Kiko

Mia

Hvor bor Anh? Hun bor i Sarpsborg. Desverre 5-6 timer unna hvor jeg bor. Skulle ønske hun bodde nærmere, eller omvendt. 

Bruker du enda extensions? Ja, det gjør jeg. Syns selv jeg passer best til langt hår, og gleder meg til jeg får langt, naturlig hår igjen. ALDRI MER BLEKING!!

Er du stolt av å være halvt filipinnsk? Ja 😀

Hva var den “feilen“ du gjorde? (fra videon “someone“)? Det kom noen spørsmål om det. Hva som skjedde mellom meg og Enzo i ferien har jeg valgt å holde privat for så og si alle utenom min nærmeste venn som jeg deler alt med, Anh. Beklager for det, men ting skal nok ordne seg 🙂

Har du vært i Boracay? Nei, men det SKAL jeg. Det er så langt dit, og ikke minst DYRT om man drar fra Davao. Fikk helt sjokk når pappa fortalte meg hvor mye han betalte for fly, båt, overnatting og opphold når han var der med kjæresten sin. 22 000 NORSKE kroner for tre netter. Det vil si 154 000 peso!! Men det ser helt fantastisk fint ut. 

Røyker du? Det var en liiiten periode der jeg festrøyket, men så ble det til noe jeg gjorde daglig. Det var en idiotisk ting jeg gjorde som jeg ikke er stolt over. Når jeg kom til Filippinene var jo alt så lett tilgjengelig og billig, som ikke var bra for meg. Til slutt ble Enzo så sint og skuffet over meg at jeg fikk dårlig samvittighet bare av å se på pakken. Det var ikke lett, men til slutt ga jeg meg 🙂

12 kommentarer
    1. Hvorfor svarer du ikke på alle spørsmålene???? Det er haugevis av spørsmål du ikke har svart på!!!!! Dårlig blogger!!

    2. Anonym: Anonym: Noen av spørsmålene har jeg besvart mange ganger før. Du kan ta deg en titt i karegorien ”spørrerunder”.
      Noen av spørsmålene er litt for private til å svare på.
      Er det noen spesielt du lurer på, kan du også sende meg en mail ([email protected]) så svarer jeg deg der 🙂

      Håper du skjønner det 🙂

    3. åja..jeg beklager 🙁 er nokså ny leser…så har ikke sett så mye gjennom bloggen din..men kunne du linket til noen av de spm.rundene?
      jeg skjønner det 🙂 noe vil vi ikke dele med andre

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg