videosnutter fra mobilen: den store dagen

Trykk på hjulet og endre kvaliteten til 720p for å se i HD

Hei! Tanten min, Evan giftet seg når hun var i Filippinene. Hun er også fra Norge, og har nylig giftet seg her, men hun ville også gifte seg i Filippinene. For et bryllup hun hadde. Virkelig annerledes enn Norske bryllup. Hadde det kjempe gøy. Jeg har noen bilder også, men ikke mange. Jeg var jo brudepike så jeg kunne ikke ta så mange bilder.

Et bilde fra Instagram. Vi var rosa brudepiker. Dere finner meg på IG som @caroiiz
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg