taking weird pictures with your bestie

Hei dere! I dag fikk jeg besøk av bestemoren min. Hun er så søt og hadde med en gave til meg. Hun elsker å hekle, så hun ga meg en duk! Jeg har fått så mange av dem, men setter pris på alt jeg får av henne. Det trenger ikke å være en dyr motejakke. Smilet blir størst når det er noe hjemmelaget ♥

Senere dro jeg til Fredrikstad. Anh har jobbet i hele dag. Hun reagerte på at jeg skrev hun hadde to jobber. Beklager feilen, men hun har TRE jobber. Inspiria, Geisha og blomsterbutikken på Rema 1000. Det er en jente som kan å jobbe det. Jeg var sulten, og Anh laget mat til meg. Hun har tatt sushi jomfrudommen min! Jeg har alltid vært skeptisk til suhi. MEN I DAG HAR JEG SPIST SUSHI. Vet dere hva? Jeg likte det!

Vi tok noen syke bilder på veien hjem fra Fredrikstad. Vi begge h-a-t-e-r blits. Vi syns alt blir så mye styggere med blits, haha. Lyset var så dårlig at det måtte bli blits. Latterkrampe hele veien fra Fredrikstad til Sarpsborg.

Prosit

Skjønner dere hva vi mener med blits? Hahahhaha

Trikset er sirkellinser 😉

Jeg konsentrerer meg om å treffe knappen på kameraet. Anh er som vanlig oppgitt.

Slik er vi på passbildene våre.

Fine jenter<3

Akkurat nå ligger Anh snorkende ved siden av meg. Gud som den jenta snorker. Jeg bare måtte utnytte denne muligheten! Du må være innlogget på facebook for å se denne videoen.

5 kommentarer
    1. Får du ikke vondt i øynene av å bruke linser hele tiden? Jeg må egentlig bruke det, men syns nesten jeg får poser under øynene av det. Er det annerledes med sirkellinser?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg