hey norway!

Wooow, nå var det lenge siden sist! Sist jeg blogget befant jeg meg i Filippinene, men når er jeg plantet på Norsk jord igjen. Jeg var 6 uker i Filippinene. 6 uker?! Tiden bare fløy forbi meg, og det virket som jeg bare var der 1 uke. Jeg syns det var så gøy at det var mennesker som løpte etter meg og ropte navnet mitt når jeg var ute. Det var mennesker jeg ikke hadde møtt på 3-5 år! De at de fortsatt husker meg er bare helt utrolig! Dessverre må jeg skuffe dere med at jeg ikke hadde med kamera ut så ofte, men jeg har noen bilder. Det er nye opplevelser hver gang jeg er der og de er så utrolig herlige. Det beste med hele reisen er alle folkene. Både gamle og nye folk. Jeg må så klart ikke glemme familien. Jeg har en helt herlig og rar familie, som jeg er stolt av. Jeg kom hjem 1. aug, og nå er det 5. aug. De første dagene jeg kommer hjem etter Filippinene er jeg som oftes i veldig emo mood. Sitter inne og depper fordi jeg savner familien og vennene mine så mye. Men jeg kan ikke være slik hele tiden heller, så jeg må bare få rumpa mi ut litt.

I’M BACK!!!

Noen bilder fra reisen hjemover. Dette her var første gang alle søskene var samlet. Det var mye positivt med det, men det må også bli en liten smule negativt. Jeg hadde det iallefall fantastisk. Når vi skulle reise hjem skilte vi veiene våre når vi kom til Singapore. Jeg og mamma tok Singapore Airlines til København, mens Aebykier og de andre tok fly til London. Flyet til Aebykier var bare helt FANTASTISK som hun beskrev det. Hun fløy med verdens største fly som også er ett av Singapore Airlines sine. To etasjer, helt nytt og større tv-skjermer i bedre kvalitet. Missunelig. Når hun tittet opp til buisness class kunne hun se flyvertinnene komme med fine fat og serverte vin. Så må jeg ikke glemme trappen, Aebykier beskrev trappen som veldig eksklusiv og luksuriøs. 

En dag skal jeg bli flyvertinne. Det er drømmen! I så fall skal jeg starte med turer til nabolandene vi har, og deretter prøve meg mer internasjonalt. Det hadde bare vært en drøm som hadde kommet i oppfyllelse!

Er så sykt lei av å fylle ut slike drittskjemaer. Skjønner virkelig ikke vitsen! 

Noen bilder fra flyplassen i Singapore. Jeg glemte å ta bilder av de fine plassene i flyplassen. Typisk! 

Til slutt slenger jeg med et bilde av Fridays vennene mine. Jeg kaller de for mine små søte minions. Se så søte de er!

Nå var det virkelig lenge siden jeg har vært på en pc. Jeg hadde til og med glemt hvordan man lagde utropstegn. Haha. Ellers har jeg gått dritt lei bloggdesignet mitt. På tide å planlegge et nytt et snart:)

2 kommentarer
    1. Det var på tide at du blogget igjen haha! XD men jeg vet hvordan tiden bare flyr vekk når man er i filipinnene:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg