solen steker

Solen steker virkelig her! Det er regnsesong, men det regner aldri, haha. I dag badet vi igjen. Solen var rett over oss, og vi følte oss som speilegg. Vi hadde det kjempe gøy og hoppet, stupte og solte oss på en flåte midt ute på vannet! 

Den store frukten er papaya. Hadde veldig lyst til å spise den, men følte liksom den var til pynt, haha. De små bak er mango! Filippinsk mango er virkelig favoritt frukten min. Åh, det smaker som en bit av himmelen. Kunne virkelig ønske de hadde slike i Norge. Eller, det er å finne på noen Asiamat butikker. Men det blir ikke helt det samme.

Mangler bare å binde den til båten!

Veronica

Solkrem må på!

Meg og Veronica.

Søte Rosita!

Vi tok frem den ”tynne båten” som jeg kaller det og begynte å padle.

Jeg og Rosita tok oss en liten tur langs korallene.

Når jeg var på Rosita sin alder var vi ganske så like! Får ofte høre -når Rosita blir eldre kommer hun til å bli lik deg. Åhh, det er så koselig å høre!

Når vi skulle gå tilbake kom det noen unger med en sjøstjerne, de sa at Rosita skulle holde den. Da sa Rosita: No, no, no. Men de insisterte, så da måtte hun. Hun var så søt da hun ga de plis-jeg-vil-ikke-blikket.

16 kommentarer

Siste innlegg