beach house

Gjett når jeg måtte stå opp i dag! 03:30 på morningen. Det var hardt, men jeg fikk dratt meg opp. Vi skulle til Samal på en velsignelse. Samal er en diger øy her på Filippinene. Den ligger ca 2 timer unna Davao. Jeg skriver mer om velsignelsen senere. Familien til søskenbarna mine, Veronica og Renate har nettopp fått ferdigbygd et strandhus på Samal. Den Norske siden av familien ser ingen vits til velsignelse av huset, men så har vi den andre siden av familien som er veldig kristne.

Jeg likte veldig godt det nye strandhuset. Dette var virkelig luksus for meg, haha. Her har dere en hel bildedryss jeg tok litt rundt om kring i huset:

Hovedinngangen:

Overvåkningskamera er en kjekk ting og ha, iallefall i et land som Filippinene.

Rommet til Renate. De har 8 store soverom i huset.

Så har dere mitt favorittsted, baren!

Viss vi får tid, så skal jeg kidnappe med meg Enzo hit. Deretter skal vi tvinge han til å være bartenderen vår! ;-))

Her skal jeg ligge, haha!

Huset har forresten tre etasjer.

Slik ser baksiden av huset ut:

6 kommentarer

Siste innlegg