chill day

Det her kan være litt mindfuck. De har ikke gravd han såå langt ned i bakken. Denne fyren som er begravet i sanden har ikke bein. De hadde det kjempe gøy og lo, for det så ut som de hadde begravd hele han. Kjempe gøy å se denne gutten svømme og ha det gøy med vennene sine!

Jeg møtte noen som jeg hadde møtt ved baren på fredag. Jeg husket ikke han, men han husket tydeligvis meg! Jeg syns nesten alle asiatere ser nesten like ut så, haha. Neida, men de er veldig like. Jeg syns asiatere er veldig søte! Jeg ble i alle fall kjent med han, og det var da koselig.

Bestile cheese burger, bokstavelig talt. Osten var ikke smeltet en gang. Er man sulten, spiser man alt!

Noen har spist sjokolade, wups.

Elsker sekken min! (Fra Forever 21)

Tanta mi, Evan:-)

Fikk plutselig øye på en med veeeldig stort hår. Kunne ikke la være å ta bilde.

Det var så gøy når han kjørte på motorsykkel forbi oss. Håret hans ”flydde” opp. Haha.

Sleiker solen!

4 kommentarer

Siste innlegg