resten av familien har kommet!

Hei! Resten av familien vår i Norge skal også hit til Filippinene. De kom i dag! Flyet deres skulle være her klokken 11 på dagen, men så ble det sagt kl 12. Vet dere hva? De kom ikke før 15! Det er bare to som ikke ble med hit til Filippinene, og det er stefaren min, Rune fordi han sliter psykisk. Også er det stefaren til Aebykier. Han ble ikke med fordi han hater varmen og den lange flyturen. Jaja! 

Her er søskebarna mine, Veronica og Renate på trysikad. Etter en 30 timers flytur var de sultne og ville til Fridays. Da ble det en tur til Abreeza Mall!

Renate og Veronica.

Her er den UTROLIG søte bartenderen, Neil! Virkelig, jeg digger han. Han er så søt, hihi. Før jeg tok bilde av han måtte han ordne capsen sin to ganger. Hehe! Man ser han alltid blid. Når jeg først er inne på bartender, så kommer snart Enzo tilbake til Davao. Han kommer 15 juli og jeg gleder meg masse til å se han. Det blir spennende. Vi har masse å snakke om!

Håret på armene mine reiste seg høyt opp i været etter jeg hadde sett dette showet. Det er en dansekonkurranse, street dancing. Masse hopp og saltoer i været. Jeg ble så fascinert!

I morgen er det fredag og baren roper. Gleder meg!

10 kommentarer

Siste innlegg