chin chin

For 5 år siden møtte jeg en jente som heter Chin Chin. Jeg har ikke sett henne siden da, men familien hennes kjenner familien min. Vi er like gamle, 16 år. I går kom det en jente inn døren, og jeg så på henne veldig lenge. Jeg visste jeg hadde sett henne en plass. Plutselig ropte jeg ut: – CHIN CHIN!!!!! Jeg ble så glad! Jeg er veldig treg til å reagere på ting, men noen sekunder senere ser jeg at hun holder en baby. Det viser seg at hun har fått en baby! En baby! Ikke nok med at hun har fått en baby i alder av 16, men hun skal snart gifte seg! Det er helt sykt. Jeg var så sjokert og overrasket. Men mest på en positiv og glad måte. Hun var fornøyd selv, og da er jeg fornøy også 😀

Chin Chin ♥

I tillegg til baby, kjæreste, venner og familie så studerer hun også. Skole blir tatt veldig seriøst her i Filippinene og det er mye arbeid med skolen. Hun er en RÅ jente som takler alle de tingene.

4 kommentarer
    1. hi coz,thanks for sharing our pics.,.,hope we will see each other again.,.,i hope that we can bond together i mean only the two of us .,.,coz its been a long time .,.right.,.,?take care always .,.,see you soon.,.,

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg