dizzy

Hei dere! Ja, etter 30t med fly kom jeg endelig frem! Jeg elsker Filippinene. Kunne virkelig ønske jeg bodde her og hadde masse penger. Det har ikke vært nett her, men nettet kom tilbake i dag. Det er drit tregt, så jeg må smøre meg inn med tolmodighet.

Etter den lange flyturen var jeg så sliten + jeg jetlag. Slitsomt. Jeg var så sliten, tror aldri jeg har vært så sliten før. Jeg har jo bare sittet rolig på et fly, men var helt utkjørt. Det ble noen glass vin på flyet. Vinen var så god der! Kunne gjerne slukt i meg hele flasken. Jeg var så sliten og trøtt at jeg ikke merket at vi hadde landet og var i Filippinene!

Når vi hadde kommet hjem ville ikke mamma at de skulle stresse og styre med å lage mat. Hun bestemte seg for å dra til Fridays! Kroppen min sa at jeg bare skulle være hjemme og ta det rolig, men nei, jeg skulle være med resten av familien! Når jeg kom inn ble jeg så glad for å se igjen alle vennene mine! De løpte mot meg og ga meg klem og var så glade! De vet jeg elsker ”Flach Dancen” deres, så de ringte i bjella og begynte å danse. Bartenderen begynte å lage show og drinker som jeg fikk! 

Jeg var som sagt utrolig sliten. Jeg begynte å vingle frem og tilbake, og alt begynte å gå rundt. Når jeg gikk inn på Fridays var jeg så sliten at jeg bare falt rett ned på gulvet. Det gikk noen sekunder før det gikk opp for meg, og jeg reiste meg opp. De gikk bra. Likevell ble det noen drinker der også. Haha, smart av meg. 

Meg og mamma på flyet. Silkair. Flyet går fra Singapore-Cebu-Davao 🙂

Jeg har forresten nytt extensions fra Luxushair.no

Det var helt supert og se igjen familien igjen. Virkelig! Bestefar har nylig dødd som er utrolig trist. Bestemor (med paraply) føler seg virkelig alene. Heldigvis har hun Rosie (gul t-skjorte til venstre) til å holde seg til. De to er alltid sammen. Rosie er virkelig en god barndomsvenn som støtter opp bestemor.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg