ny veske!

Hei folkens! Gjett hvem som har kommet hjem, MAMMA! Åh jeg var så glad for å se henne igjen. Hun kom hjem med et godt humør og hadde mye å fortelle. Siden stefaren min ikke kjøper mat til meg eller lager mat, så er det bestemor som har foret meg mens mamma har vært i Filippinene. Så i dag spiste vi middag hos bestemor alle sammen. Forresten så må jeg bare få sagt at jeg og matlaging passer ikke så godt sammen. Men jeg har tatt meg en liten handletur selv og kjøpt brød og litt annet, men det var så og si borte før jeg fikk spist det selv :((

Hun kom jeg med så masse fint. Blant annet masse mat, hihiih. Trenger ikke å sulte mere. Mens mamma har vært borte har jeg vært så sulten, så når klokka har vært tre på natten har jeg bare gått til Aebykier for og få mat. Haha. Hun kom ikke bare hjem med mat og godteri, men masse gaver. Stefaren min fikk konjakk og snus, bestemor og Jojo fikk røyk, og jeg fikk en pose med MASSE klær. Det var så mange fine og søte sommerkjoler, gleder meg til å vise dere. Jeg må ikke glemme Leo da. Han fikk verdens søteste veske ♥

5 kommentarer
    1. Kristine: det er ikke synd på han. Viss han ikke hadde likt det hadde han sprelt som en fisk og gått ut av vesken, men han sitter helt rolig og gikk ikke ut av den selv om den sto på bakken:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg