pang, pang

Hei hei! I går var det jo så nydelig vær så vi var ute hele dagen. Vi fant frem salongriflen og skjøt på boks. Det er så gøy! 

Det er noen år siden sist jeg gjorde det her, men da skjøt jeg på snøballer jeg lagde. Hehe, men det var jo gøy det og! Trengte en kort opplæring av Håkon.

Jojo 🙂

Noen lurte på hvordan det går med Rune, og det går mye bedre. Han brukte krykker en stund, men nå har han kastet dem. Han har også vært på sykehuset en gang i uken. Det går helt fint å gå, men det er å stå rolig som er problemet. Men han begynner å komme seg, han har til og med tatt seg en kort fjelltur. Dere kan lese om ulykken hans HER.

Jeg og Aebykier hadde veldig konkurranseinstinkt. Noe dere kanskje ikke visste om Aebykier er at hun er jeger og går på jakt. Det at jeg trefte boksen så mange ganger kalte hun nybegynnerflaks! Er ikke helt sikker jeg Aebykier ;))) 

PANG

Om dere skulle lure var ikke Leo redd skuddlyden. Han tok alt med ro og sov han, hehe!

Boksen henger der jeg har ringet rundt 🙂

Helt til slutt hadde jeg og Aebykier to skudd hver igjen. Da ble det skikkelig konkurranseinstinkt, men det endte likt -en bom, og ett treff.

6 kommentarer

Siste innlegg