hurra for norge!

God 17.mai alle sammen! Jeg og Aebykier hadde planer om å våkne tidlig i dag for å se på toget og få mye ut av dagen. Heh, neida, vi forsov oss en del. Vi satser på kveldstoget i steden for som går om ikke så lenge. Ellers har vi spist veldig mye is i dag! Etter min mening burde isen være gratis på 17.mai, hehe!
Det var så trist i går:((((( BUNADEN MIN VAR FOR LITEN! Den fine, fine bunaden min som jeg har gledet meg til å bruke. FOR LITEN?! Den passet jo i fjor! Dere kan se bilder av den HER. 

Siden jeg må løpe ut døren nå så får dere bare se noen få bilder. Skal poste resten senere. Leo er med inn på kafe og greier, så klart skal han få være med på feiringen! 🙂

Vi blogges! Etter jeg og Aebykier har sett på kveldstoget skal vi spise jordbær og smeltet sjokolade. Det blir helt sikkert en film også. Det blir kos!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg