tokyo

Hei dere. Jeg hadde en fin dag i går og ble kjent med nye folk. Det er så gøy! Jeg tror jeg hadde verdens værste drøm i natt. Den var så trist, jeg gråt, gråt og gråt i drømmen. Drømmen var så virkelig, noe aldri mine drømmer er. Plutselig våknet jeg og puta mi var kliss våt. Selv om jeg var våken så strømmet tårene ned fra kinnet for drømmen var så trist. Håper virkelig ikke jeg er sanndrømt. Det vil jeg ikke tenke på en gang, for jeg vil ikke miste noen jeg er glad i. 

Over til noe annet overfladisk. Skjørtet på bildet er egentlig en kjole, men jeg slengte over en t-skjorte og da ble det plutselig et skjørt. Kostet kun 29 kr også, samme med t-skjorten, for 2-3 år siden. Hehe 🙂

Kjole: Cubus  –  t-skjorte: Gina Tricot  –  jakke: BikBok  –  pumps: Nelly

6 kommentarer

Siste innlegg