lurte dere!

Det at jeg skulle skaffet meg kjæreste er like usansynlig som at jeg kommer til å vinne millioner i lotto. Jepp, det kommer aldri til å skje. Hahaha, men så gøy at dere gikk på spøken min i forrige innlegg. En litt forsinket aprilsnarr. Gutten på ”kyssebildet” er kameraten min, Tim! Han går i parallellklassen min, og vi er ikke noe mer enn gode venner. I går kom han på en ide som Voe gjorde for noen år siden. Lage et kjæresteinnlegg med kyssebilde. Haha. 

Orginal bildene:

Gikk dere på den? ;))

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg