dagen min på bieber-konsert 18.april

Dagen i går. Åhh, hvor skal jeg starte. Det er litt blandet meninger om dette. Fra min side -DET VAR HELT FANTASTISK. Jeg hadde sitteplass på første rad, så jeg trengte ikke å bekymre meg for å bli nedtrampet og dyttet hit og dit som kunne resultere til at jeg hadde besvimt. Jeg så flere som ble det dessverre. Jenter besvimte jo overalt, og vaktene måtte komme å bære dem bort. Vann ble delt ut, men stakkar de i midten fikk ikke. Etter konserten hadde jeg ikke stemme igjen, og jeg hørselen min var så ødelagt at jeg ikke hørte en dritt! Hehe.

Det er en regel som sier at bloggere må ha med kamera uansett hvor de er. Neida… (joda..). For dere søte lesere får jeg prøve å være en flink blogger. Det er bare en dusteregel på visse konserter som sier at det ikke er lov til å ta med ”avansert” kamera, som vil si speilrefleks. Den regelen dreit jeg i rett og slett. Det jeg gjorde var å ha kameraet under jakken, dekke det med skjerfet mitt og bære plakaten til Belieberne jeg var med forran meg. Jeg så sikkert ut som en gravid idiot, men det går nok bra. Når vaktene skulle sjekke veska mi, var det ingen kamera der! Heheh. Fikk også ”smuglet” med litt mat og drikke inn (visste ikke at det var kiosk inne). Paraplyen min også, nektet å kaste den.  

Dagen startet med at jeg tok toget til Lillehammer, for så å kjøre bil til Telenor Arena med mine to søskenbarn, Veronica og Renate + en venninne av dem. 

Tror jeg nettopp hadde havnet i en miniversjon av Bieberekspressen. Klær, bok, plakat, pute, musikk osv -ALT av Justin Bieber. 

Renate og Veronica: Jaa, Caro, har du med rose til konserten?
Meg: Rose? Eh, hvorfor skal jeg ha med rose?
Alle tre: HAR DU IKKE MED ROSE?!?! Det står overalt på internett at du skal ha med rose under sangen ”Be Alright”

Ingen tvil om at jeg er med noen store Beliebers!

Vi kom til Telenor Arena rundt 16-tiden 

 
Søte Dune som er venninna til Veronica 🙂

Jeg måtte bli med å stå i kø med disse store Belieberne jeg var med, siden alle ville kjøpe seg en caps. Fikk helt sjokk av prisene. 800 kr for en genser, 300 kr for en vanlig singlett og 700 kr for en basket-singlett. Sykt hvor mye penger man tjener der! Neste gang skal jeg hamstre inn billige JB hettegensere fra Ebay, sette opp min egen bod og selge dem for 800 kr. 

Ikke bare er jentene jeg var med Beliebere, men også hestejenter. Heh, jeg syns hester er skumle og holder meg unna..

Da var det noen timer å stå i kø ute. Tålmodighetenmin hang i en VELDIG tynn tråd. Glad jeg kledde meg ordentlig. Jeg så folk som bare stod i en tynn genser. Kle dere folkens når man vet man kommer til å stå ute flere timer!

Beliebers!

Etter kulden ute hadde jeg håpet det skulle være varmt inne, men i starten var det ikke det. Når alle hadde kommet seg på plass og oppvarmingsbandet hadde startet ble det så varmt! Da var jakken og alle lagene med gensere jeg hadde av! Noen gikk i shorts, og det var nok ingen dum ide.

Etter et par timer med tålmodigheten min som hang i en tynn tråd ble jeg dritt lei av å se på dette bildet!

Robin startet kvelden! 

Likte de to første sangene hans, men skjønte ikke så mye av den tredje siden han sang den på Finsk!

Robin var konge og tok med seg publikum!

…….. Der var det et kjent ansikt i bloggverden

Sarah Surland/ Sisteplass. Fy for en rå dame med bein i nesa!

Jeg har møtt noen av de største rosa-toppbloggerne og jeg må si jeg har fått et dårlig førsteinntrykk av enkelte. Det å være sur og småfrekk mot leserne er ikke bra. Greit nok og ha en dårlig dag å være sliten, men jeg syns man kan oppføre seg litt når lesere tar seg tid til å gå bort og hilse. Selvfølgelig er det mange koselig bloggere der ute også! Sarah Surland blant annet! Hun smilte til hver enkel leser som kom bort og tok gjerne tid til en prat. Når det kom en litt større mengde gjorde hun det på en måte ”Sisteplass” ville gjort. Stå forran mengden å posere slik hun gjør på bloggen, Sarah-måten!  

Etter over to timer venting inne kom nedtellingen! Den gikk kjempe fort og alle begynte å telle ned sammen.

Der kom helten vår flyvende inn gjennom skjermen!

Kan dere tenke dere alle skrikene i dette øyeblikket? Det var ekstremt!!

Han startet showet med ”All Around The World”. 

Kjekkas i spotlight!

Hele showet var bare ekstremt bra -uten tekniske problemer. Her i Norge har vi jo alltid tekniske problemer. Lyskasterne, fyrverkeriet, crewet, oppvarmingsbandet, danserne, dj, publikum og selvfølgelig, Justin var bare helt fantastisk!

Her synger han ”Be Alrigt” som er min favorittsang av han. Det var her jeg skulle hatt rose, haha.

Jeg har ikke ord som kan beskrive hvor sjalu og misunnelig jeg er på denne jenta.

En vakker dag skal jeg også bli One Less Lonely Girl. Bare vent!!

Under sangen ”Believe”.

Når han helt til slutt skulle synge ”Baby” så sa han først -who want’s to be my baby? Deretter tok han av seg singletten og gjorde resten av showet i bar overkropp. ÅHHH DA SMELTA JEG.

I fjor hadde jeg aldri tenkt på Justin så mye. Plutselig dro jeg og venninna mi spontant bort fra skolen for å dra på gratiskonserten hans. Dere kan lese innlegget HER. Fra den dagen fikk jeg et lite innblikk i Justin Bieber. Folkens, etter denne konserten sitter jeg igjen med en alvorlig sykdom. Bildet av traileren under forklarer. 

Jeg har hørt mye negativt av dere som hadde Meet And Greet billett. Det var virkelig synd å høre at dere ble så og si ”kastet” inn av vaktene, møtte Justin i 3 sekunder, så bli kastet på hodet ut igjen. Og at Justin var veldig ”care” og ikke smilte og sa hei. Viss dette stemmer, syns jeg det var veldig dårlig med tanke på at dere som hadde Meet And Greet betalte godt over 3000 kr.   

Fra min side med Emerald VIP Package billet har jeg storkost meg. Dette blir bra minner!

16 kommentarer
    1. Du er så heldig som har SETT justin! Det er drømmen min. Men jenta som ble one less lonely girl er den heldigste.
      I ❤ JUSTIN BIEBER

    2. Fine bilder og utrolig fin blogg du har,håper du koste deg masse på konserten<3
      Jeg hadde forresten blitt overlykkelig om du ville tatt en titt inom min helt nye blogg og kanskje lagt meg til som venn<3

    3. Jeg synes ikke at kamera regelen er noe teit i det hele tatt! De som har konsertfotograf som yrke må jo faktisk tjene noe på bildene sine. Dersom alle hadde kunnet tatt med seg dyre speilreflekskameraer på konserter, ville jo ikke noen kjøpt fotografenes bilder, siden alle har sine egne HD fotografier. Men det er bra du koste deg da!

    4. Emilie: ja jeg også! Jeg kan skjønne det fra en side at Justin kan kanskje bli litt smålei av å møte sååå mange jenter som skriker og sier ”i love u” osv…
      MEN når man betaler SÅ mye syns jeg man fortjener minst ti min sammen med han. Uansett om han er lei eller ikke.

    5. Ja, det virker nesten som at han ikke tenker på at de faktisk har betalt penger, og hvor lenge de kan ha spart de for å møte han! Får håpe det ikke skjer flere ganger da, men det er jo ingen garanti, uheldigvis :c

    6. Søskenbarne mitt va på konserten å sto fremst, e e tje fan men kæn høre på sangan hass da. Men det ser jo ut som en fin og god opplevelse : ) Haha e digge Sarah ; )

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg