få bedre hud med BodyRoller!

Innlegget er i samarbeid med Thewhiteone.se

Jeg har fått tilsendt en ”BodyRoller” fra Thewhiteone.se. Hva er en BodyRoller? Jo, det er det ultimate verktøyet for de som ønsker seg fin hud om de er plaget av hudskader som arr, strekkmerker, cellulitter, rynker. BodyRoller hindrer også hårtap. Den kan brukes både i ansikt, hodebunn og kropp.

BodyRoller kan redusere og brukes mot: strekkmerker, brannskader, acne-arr, rynker, håravfall, kirurgiske arr og cellulitter. 

BodyRoller finner du HER

Hvordan bruker man denne BodyRollern? Det er så enkelt som det går an. 
1. Vask huden din slik at den er ren for sminke og andre kosmetiske produkter.
2. Bruk selve BodyRollern til å ”rulle” på eks kinnene opp og ned 3-4 ganger. Dette med jevn hastighet og et forsiktig trykk. 
 
3. Først ruller du vertikalt, deretter horisontalt. Til slutt ruller du den diogonalt frem og tilbake. (Unngå kontakt med øyer å lepper!)
4. Behandlingen tar kun 5-10 min og du kan gjenta den 2-3 ganger i uken for best resultat.
5. Helt til slutt smører du deg inn med en god fuktighetskrem og masserer på områdene som du har behandlet med BodyRoller. 

Før og etter med BodyRoller. Nå har jeg gitt dere mye fakta om dette produktet, men ikke sagt mine meninger og erfaringer. Jeg skal teste ut denne BodyRollern, men det er ikke slik at man får resultater på en dag. Hehe. Om noen uker kommer jeg til å ta opp dette temaet igjen å fortelle dere om min erfaring og meninger om produktet.

Fra Thewhiteone.se fikk jeg også med en munnspray, som også er en tannbleking. 

Tannblekinger finner du HER.

 Har du spørsmål om noe som har med Thewhiteone.se og gjøre, ta kontakt med dem HER

 

14 kommentarer

Siste innlegg