uventet besøk

Hallo! Etter skolen dro jeg og mamma på cafê for å spise litt. Hun kjøpte også noe jeg aldri hadde trodd hun kom til å kjøpe til meg! Ble helt målløs, og ikke minst takknemlig. Det kommer innlegg om det i nærmeste framtid. Hehe. 
Når jeg kom hjem tenkte jeg skulle pleie meg selv siden jeg har fått noen sponsorprodukter i posten. Plutselig banker det på døra, og der står Hadi! Da var den pleiedagen i vask, haha! 

Jeg og Hadi sitter som vanlig på verandaen til bestemor, snakker og hører på god musikk.

Heh, ja onepiece. Når jeg kun er hjemme går jeg som vanlig i pysj, eller onepiece om det er kaldt. Haha.

Hadi leker kul!

Hadi kan ikke tro at jeg ga 1700 kr for denne onepiecen. Jaja, mote var mote i 8. klasse.

Hadi: Nå fikk du hengepupper pga Leo.
Hahhahahha

Dagens outfit? XDXD

Her sitter vi hos bestemor med familien, snakker om religioner, kulturer og ser på Idol!

5 kommentarer

Siste innlegg